fbpx
קידום בגוגל באמצעת בלוג באתר וורדפרס

קידום בגוגל – 7 סיבות לניהול בלוג לעסק ב 2020

אם אתם בעלי עסק קטן, אתם תוהים איך כדאי לעשות קידום בגוגל ומנועי חיפוש והאם כדאי לכתוב בלוג לעסק לקידום האתר. התשובה הקצרה היא כן. כתיבת בלוג לעסק על בסיס קבוע היא דרך קלה וזולה לקידום בגוגל, למשוך תנועה לאתר האינטרנט שלכם ולמשוך לעסק שלכם לקוחות פונטציאליים.

קחו למשל את מילת החיפוש “עורך דין תעבורה”. העסק שהשקיע זמן לקידום בגוגל על ידי כתיבת בלוג לעסק, זוכה ל 1641 לקוחות פוטנציאלים שהגיעו לאתר שלו.

העסק שהשקיע פחות בקידום בגוגל והגיע, נגיד למקום ה11, זוכה רק ל 61 .

*מספרים אמיתיים מ03/2020 !

כבעלי עסק קטן אתם בטח תוהים האם ניהול בלוג ושיווק באמצעות תוכן באמת עוזרת לקידום בגוגל של העסק שלכם, אני רוצה לתת לכם כמה סטטיסטיקות

  • 61% מהלקוחות בארה”ב ביצעו רכישה בעקבות פוסט בבלוג (למקור)
  • 37% מהמשווקים הדיגיטילים מצאו כי הבלוג הוא הצורה החשובה ביותר לשיווק באמצעות תוכן (למקור)
  • חברות שמפעילות בלוג נהנות מ97% יותר קישורים נכנסים מאשר חברות שלא מנהלות בלוג. (למקור)
  • לאתרי אינטרנט עם בלוג יש כ434% יותר דפים מאונדקסים מאשר אתרים ללא בלוג.(למקור)
  • עסקי B2B מנהלים בלוגים יותר מעסקי B2C (למקור)
  • 94% מהאנשים שמשתפים פוסטים עושים זאת כי הם חושבים שהמידע יעזור לאחרים (למקור)
  • חברות B2B המנהלות בלוג מקבלות 67% יותר לידים מאלו שלא. (מקור)

הסיבות שהעסק הקטן שלכם צריך בלוג:

1. כתיבת בלוג עיסקי מעיפה את הקידום בגוגל לשמיים.

גוגל ומנועי חיפוש אוהבים לספק תוכן רענן ובעל ערך למחפשים. והדרך הטובה ביותר לכך היא לספק תוכן חדש לעיתים קרובות באמצעות בלוג. על ידי כתיבת בלוגים בצורה עיקבית בשביל קידום בגוגל אתם נותנים למנועי חיפוש תוכן חדש להוסיף לתוצאות החיפוש.

הבלוג מאפשר לכם להכניס בתוך התוכן את מילות המפתח שאיתם תרצו שאנשים ימצאו אתכם. (למשל – בניית אתר אינטרנט, קידום בגוגל, עיצוב אתר אינטרנט, קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק בפייסבוק, נוכחות דיגיטלית עוצמתית וכ”ו) 🙂 – אני מקווה שהבנתם מה עשיתי פה :). נוכחות גבוהה יותר של מילות החיפוש בתוכן שלכם מעלה את הניראות שלכם בדפי תוצאות החיפוש.

קידום בגוגל באמצעת בלוג באתר וורדפרס

בונוס נוסף לכתיבת בלוג לאתר העסקי שלכם הוא שאתרים אחרים, או בלוגים אחרים בנושא מסויים יכולים לקשר לבלוג שלכם. קישור לאתר שלכם (Backlink) מוסיף שמן למדורת ה SEO ומעלה את הקידום בגוגל בגלל שמנועי החיפוש מחשיבים את הקישורים לתוכן שלכם כהכרה בסמכות המקצועית שיש לאתר שלכם בתחום.

2. בלוג עיסקי מאפשר פיתוח קשר עם לקוחות פוטנציאלים וקיימים

ניהול בלוג באתר האינטרנט של העסק שלכם מאפשר לכם להתחבר למבקרים באתר שלכם. אפשר להשיג זאת על ידי שאילת שאלות בסוף התוכן כדי לפתח שיחה, או פשוט על ידי מתן אפשרות לגולשים להגיב ולתת פידבק. על ידי מתן אפשרות לגולשים להעיר הערות ולשאול שאלות אתם תוכלו לאפשר ללקחות שלכם לפתח אליכם קירבה, לבנות אמון ולקבל תובנות חשובות לגבי מה הלקוחות שלכם מחפשים.

בנוסף, כתיבת תגובות על ידי משתמשים עוזרת גם היא לקידום בגוגל וקידום אורגני בכלל.

3. כתיבת בלוג מאפשרת לכם לייסד את העסק שלכם כמוביל בתחומו

לא משנה כמה העסק שלכם קטן, אתם יכולים לבסס אמון וסמכות מקצועית בתחום העיסוק שלכם על ידי מתן מידע מקצועי ובעל ערך בפוסטים שאתם מפרסמים בבלוג שלכם. ככל שהזמן יעבור ואתם תבססו את מעמדכם על ידי כתיבה מתמדת של תוכן איכותי ורב ערך, הבלוג שלכם יהפוך למקור שאיליו פונים ישר כשרוצים מידע רלוונטי, בעל ערך ומקצועי. בסופו של דבר זה יכול להוביל לשיעורי המרת לקוחות גבוהים יותר. זה בייחוד חשוב לעסקים קטנים שרוצים לצבור אמינות ולהתחרות בעסקים גדולים בתחום העיסוק שלהם.

אנשים רבים פשוט מדלגים על פרסום ממומן בתוצאות החיפוש ולוחצים על הקישור הראשון בתוצאות החיפוש האורגני. אם השקעתם בקידום בגוגל והגעתם לתוצאה הראשונה, הרבה אנשים יכנסו לאתר שלכם מתוך מחשבה שאתם מובילים בתחומכם.

קידום בגוגל באמצעת בלוג באתר וורדפרס מובילה לחווית משתמש איכותית ומשדרת מקצויות

4. ניהול בלוג לעסק מאפשר לאנשים להתחבר למותג שלכם

כתיבת פוסטים מאפשרת לכם להראות את הפן האישי של העסק של שלקוחות פוטנציאלים וקיימים לא זוכים לראות באמצעות ערוצי שיווק אחרים. ניהול בלוג נותן לאחרים תחושה של סנטנדרטים גבוהם, חזון ואופי לעסק שלכם.

5. בלוג לעסק מספק ערך לקוראים שלכם

אחד מהפלוסים הגדולים של ניהול בלוג לעסק שלכם הוא שהוא מאפשר לעסק שלכם לספק ערך למבקרים שלכם. כתיבת פוסטים שעוזרים להם לפתור בעיות, או מספקים טיפים שיקלו עליהם או ישפרו להם את החיים הרבה יותר מעניינים ללקוחות פוטנציאלים מאשר פרסומות מובהקות. כמובן שהשירותים והמוצרים שלכם יהיו חלק מהפתרון שאתם מציעים בפוסט ( למשל, שירות בניית אתר אינטרנט עם בלוג לעסק) אך בצורה עדינה ומסייעת. בזה שאתם לוקחים את הזמן ומשקיעים את המאמץ לספק תוכן בעל ערך בחינם, אתם למעשה בונים נאמנות אצל לקוחות פוטנציאלים ועולה הסיכויי שהם יבחרו בעסק שלכם על פני זה של המתחרים שלכם כאשר הם מוכנים לבצע רכישה.

6. בלוג לעסק הוא כלי מצויין לקידום בגוגל ויצירת לידים

אתם יכולים למנף את הבלוג שלכם להשיג אימיילים מלקוחות פוטנציאלים אם תציעו להם להרשם לקבלת עידכונים בבלוג שלכם. האימיילים האלה יכולים לשמש כאמצעי שיווק והם יספקו לכם נקודת מגע נוספת עם הלקוח. לא רק שהם יראו את הפוסטים שלכם באופן קבוע, עכשיו אתם גם פותחים דלת לשיווק העסק שלכם באמצעות אימייל – לשלוח לקידומי מכירות, מבצעים ועוד. ככל שתיצרו קשר יותר עם ליד פוטנציאלי כך גדל הסיכוי שהוא יהפוך ללקוח.

7. יצירת הזדמנויות לשיתוף

בכל פעם שאתם מוסיפים פוסט חדש אתם מייצרים לקהל שלכם אפשרות לשתף את הפוסט הזה עם אנשים אחרים. בין אם באמצעות הרשתות החברתיות, באימייל, או בקישור ישיר זה למעשה שיווק בחינם עבור העסק שלכם והוא מחזק את הקידום בגוגל ומנועי החיפוש השונים והתדמית שלו כעסק אמין ובעל סמכות מתחזקת גם.

מבחינה מעשית, זה מאוד הגיוני לנהל בלוג. במאמץ מינימלי וללא הוצאות אתם יכולים לבנות לעסק שלכם אמינות, להעלות את הדירוג של אתר האינטרנט שלכם במנועי החיפוש, להגדיל את התנועה לאתר שלכם ולרקום מערכת יחסים עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים. זו הדמנות שעסקים קטנים לא יכולים לפספס.

עסקים קטנים לא יכולים לוותר על היתרונות שיש לניהול בלוג לעסק שלהם. קידום בגוגל על ידי ניהול בלוג פעיל ואיכותי יכול להפוך את אתר האינטרנט שלכם למפלצת SEO שמספקת לכם מניתי פה רק שבעה, אבל יש עוד הרבה.

מעוניינים לעשות קידום בגוגל? אתם מוזמנים ליצור קשר

חידה: מה לדעתכם היא מילת החיפוש שעליו שמתי דגש בפוסט הזה וכמה פעמים היא מופיעה?

תגובות למטה או בדף הפייסבוק שלנו.

קידום בגוגל באמצעת בלוג באתר וורדפרס נותנת לגולשים אפשרות לשתף את התוכן שלכם

אם אתם בעלי עסק ואין לכם אתר אינטרנט, או שאתר האינטרנט שלכם מיושן ולא מאפשר לכם לנהל בלוג לעסק שלכם בשביל לעזור לכם בקידום בגוגל, אנחנו מציעים שירותי עיצוב ובניית אתרים שייצרו עבורכם נוכחות דיגיטלית עוצמתית. השאירו פרטים ונספק לכם פתרונות מושלמים לנוכחות דיגיטלית עוצמתית עבור העסק שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *