fbpx

פיתוח תוכנה ואפליקציות

מערכות Web מתקדמות, אפליקציות.

עיצוב וטכנולוגיה מתקדמת.

אני מתמחה בפיתוח תוכנה ותשתיות ענן, אפליקציות מובייל, עם התמקדות בטכנולוגיות מייקרוסופט ופיתוח פתרונות דיגיטליים מולטידיסיפלירים על גבי פלטפורמות קוד פתוח, לדוגמאת וורדפרס. בין אם אתם עסקים המחפשים לייעל תהליכים עיסקיים באמצעות תוכנה או יזמים המעוניינים לעשות את האקסיט הגדול הבא, אני מציע שירותי פיתוח מקצועיים מקצה לקצה וליווי לאורך כל הדרך.

היתרון העיקרי בפיתוח אפליקציות מובייל בפלטפורמת XAMARIN היא היכולת להשתמש בבסיס קוד אחד לפיתוח אפליקציות לכל סוגי הטלפונים הניידים ובכך לצמצם את עלויות הפיתוח והתחזוקה תוך צמצום לוח הזמנים בצורה משמעותית. 

אני מציע פיתוח תוכנה מקצועי הבנוי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של פיתוח תוכנה ועיצוב ממשקים אפקטיבי שיוציא את המקסימום מההשקעה שלכם.

Design, Code, Deliver Performance

סוף מעשה במחשבה תחילה

דברים שחשוב שתדעו על פיתוח תוכנה ואפליקציות.

פיתוח תוכנות ואפליקציות הוא עסק לא זול, לכן חשוב שתקבלו את התמורה הטובה ביותר בעבור ההשקעה שלכם. אלה מספר נקודות למחשבה שכדאי שתענו עליהם לפני שתתחילו בתהליך פיתוח תוכנה או אפליקציה. 

 

יצירתיות בכל ההיביטים

הניסיון הייחודי שלי מאפשר לי להציע מוצר מושלם.

זה דורש המון זמן ואנרגיה ומחויבות מאוד גדולה להתמחות באחד מההיבטים של של היצירה הדיגיטלית. מרבית מהמעצבים אינם מתכנתים ויספקו פתרון שמושך את העין אך מוגבל בבחינה טכנולוגית. ורוב המתכנתים אינם מעצבים, הם יוכלו  לייצר עבורך פתרון שעשוי נכון מבחינה טכנולוגית, אך שאינו מושך או מבלבל משתמשים. בשני המקרים, האכזבה לא תמהר לבוא. הניסיון הייחודי שלי מאפשר לך להיות בטוח שהמוצר שתקבל מוצר מושלם בכל ההיבטים של היצירה הדיגיטלית, גם מבחינה טכנולוגית וגם מבחינה עיצובית.

בואו נדבר.

תשאירו פרטים ותנו לעסק שלכם לצמוח.

Leave this field blank